Personal, mă feresc de Okazii.ro pentru că sunt convins că în diferențele de 10% dintre prețul de magazin și prețul de la gigei se regăsesc servicii post-vânzare: Garanție, un call center și certitudinea faptului că știi unde să-i găsești pe cei care ți-au vândut produsul.
Oricum, cumpărătorii români sunt în general atrași combinații, așa că Okazii.ro câștigă foarte bine din afacerea asta și este primul site pe care oamenii caută chilipiruri.
Începând de anul acesta Okazii are un punct de livrare pentru garanția cumpărăturilor făcute prin intermediul site-ului. Adresa punctului de livrare este în București, în incinta Băneasa Shopping City, la etajul 2, în interiorul magazinului Domo.
Sistemul funcționează destul de simplu: Vânzătorul trimite coletul la punctul de livrare fără ramburs. Coletul este preluat de un reprezentant Okazii. Cumpărătorul se prezintă la punctul de livrare și achită produsul. După ce cumpărătorul se convinge că iPhone-ul nu este o săpunieră, Okazii.ro trimite banii vânzătorului.
Anunțul complet este disponibil aici.
Leave a Reply